Teori Saya tentang Big Mom Telah Terbukti Betul | One Piece Bab 829 Kajian

Dulu, saya telah membuat teori tentang di mana  Red-Poneglyph yang hilang, dan dalam bab ini 2 perkara yang saya katakan telah disahkan betul. Yang pertama adalah bahawa Poneglyph yang Jinbe dijumpai di bandar itu, dia  memberikannya kepada Big Mom


Dan kedua, Jinbe akan berada di Whole Cake Island Dalam teori ini, saya juga mengatakan bahawa mungkin Jinbe akan menggunakan Poneglyph untuk meyakinkan Big Mom untuk tidak mengikuti Topi Jerami Dan dalam bab ini, Jinbe berkata kepada Big Mom bahawa "Hari ini, Saya mempunyai sesuatu yang sangat penting, saya mesti berbincang dengan anda( Big Mom ). "Saya fikir dia mahu bercakap dengan Big Mom mengenai Topi Jerami, jika tidak, mengapa dia berada di sana pada masa ini? Sekarang, ia masih tidak mengesahkan bahawa Poneglyph ini yang diberikan oleh Jinbe Kepada Big Mom adalah Red-Poneglyph


Tetapi saya fikir ia adalah Red-Poneglyph kerana kita belajar di Pulau Zou bahawa Kaido dan Big Mom mencari Red-Poneglyphs, dan itulah sebabnya Jinbe mengambil Poneglyph itu dan memberi kepada Big Mom .Jika Poneglyph ini seperti yang lain maka Mengapa Jinbe memberikannya kepada Big Mom, saya tidak fikir dia berminat dalam sejarah . Saya fikir Poneglyph ini adalah Red-Poneglyph yang hilang, 

credit : epu


Comments

Popular posts from this blog

siapa ayah zoro sebenarnya

LUFFY DIAMBANG KEKALAHAN , INILAH ANGGOTA BIG MOM. BERJAYA KRU TOPI JERAMI MELAWAN BIG MOM