EMPAT BEKAS BOUNTY HUNTERS TERKUAT - ZORO ADALAH YANG TERKUAT



Empat pemburu Bounty yang kuat dari West Blue, North Blue dan Blue South. Identiti dan peranan mereka.



I. East Blue – Roronoa Zoro the Pirate Hunter

Zoro mempunyai reputasi sebagai "bounty" dan "pemburu lanun" di seluruh East Blue. Ia tidak dinyatakan dengan jelas, tetapi saya fikir ia adalah selamat untuk mengandaikan bahawa dia sebenarnya pemburu tekuatyang paling terkenal di seluruh Blue Blue, pergi dengan nama samarannya dan hakikat bahawa orang-orang seperti Arlong, Krieg dan Perokok adalah yang paling kuat Lanun dan marin juga takut dengan nya .

II. West Blue – Daz Bones the Killer



Kedua, kami mempunyai Daz Bones, yang dikenali sebagai "pembunuh" (atau pemburu) lanun di West Blue, dan menurut reaksi Smoker, dia pasti sudah menjadi masalah besar.



Kita hanya dapat membuat spekulasi bahawa dia  lebih suka menangkap lanun dan membunuh mati daripada hidup. Ia hanya terperinci sedikit, tetapi saya fikir Daz adalah terkenal di West Blue maakala Zoro adalah untuk east blue.  mereka meninggalkan profesion mereka sebagai pemburu lanun untuk menyertai kumpulan lanun .

III. Nort Blue – Shiryu of the Rain



Ramai orang telah membuat spekulasi bahawa Shiryuu berasal dari Wano, kerana sikapnya seperti orang Jepun, dan dia menjadi pemain pedang menjadikannya sangat mungkin. Tetapi kenapa dia meninggalkan Wano di tempat pertama? Mungkin dia dihina atau ditinggalkan kerana jalan yang dia pilih tidak disukai penduduk wano. Kami juga mengetahui bahawa Samurai membenci lanun, jadi masuk akal bahawa dia akan menjadi pemburu lanun yang terkenal , dan kemudian menyertai Kerajaan Dunia. Oleh kerana North Blue adalah paling tidak berperikemanusiaan di anatara empat lautan dan paling dekat dengan Dunia Baru, ia menjadikannya sebuah lokasi backstory yang sempurna untuk Shiryuu bahawa dia pernah melawan zoro .

IV. South Blue – Ryokugyu the Green Bull


Ini adalah spekulasi 100% sekarang, tetapi saya percaya sama ada Fujitora atau Ryokugyu pada asalnya adalah pemburu ganjaran lanun. Untuk teori ini, saya akan menganggap Ryokugyu. Dan North Blue  adalah yang paling kurang dikenali dari empat lautan, jadi agak sesuai. Apa yang saya fikir adalah bahawa Ryokugyu bermula sebagai pemburu lanun  di North Blue dan dari masa ke masa menjadi dikenali sebagai "pemburu lanun yang paling menakutkan di dunia". Selain itu, dalam filem "Zatoichi vs. Yojinbo" memegang dua butiran menarik yang boleh dikaitkan Fuji dan Ryo. Pertama, mereka memanggil antara satu sama lain "raksasa" dan "binatang", membayangkan kesamaan. Dan kedua, Yojinbo juga digambarkan sebagai sejenis pemburu lanun atau sekurang-kurangnya seseorang yang hanya bekerja dengan harga. Jadi mungkin Ryokugyu adalah bertentangan dengan Fujitora yang menyertai marinir dari idealisme, sedangkan Ryokugyu mungkin telah menyertai marine kerana Kerajaan Dunia menawarkan kepadanya sejumlah wang yang banyak sehingga dia bersetuju dengan tawaaran itu ..

Akhir sekali,   Zoro akan mengalahkan mereka dan menjadikan gelarannya sebagai pemburu bounty paling kuat di dunia.

1. vs Daz Bones (duh) - Zoro terpaksa memotong besi untuk mengalahkannya.

2. vs Ryokugyu - Pemotongan melalui persenjataan ketenteraan akan menjadi masalah besar.

3. vs Shiryuu - Berlian berlian kuasa dari buah setan menjadi perlawanan semakin sengit
Apa pendapat anda?

by EPU

Comments

Popular posts from this blog

siapa ayah zoro sebenarnya

LUFFY DIAMBANG KEKALAHAN , INILAH ANGGOTA BIG MOM. BERJAYA KRU TOPI JERAMI MELAWAN BIG MOM